torsdag 23 maj 2013

Sen men underbar födelsedags överraskning.

Efter en seg och händelselös dag på jobbet igår så såg jag ifram emot att komma hem till min underbara familj.
Och väl hemma så var "svär"föräldrarna där och Stina bad mig byta om.  Vi skulle ut och äta och jag fick välja. Efter två minuters funderande blev det Meze. Riktigt trevligt och gott.

Fick en underbar överraskning i morse när jag slog på mobilen. Runt fyra tiden kom ett meddelande där det stod, "Grattis farbror". Har blivit farbror igen till en liten pojke som min bror fick i natt.
Det var tur att jag fick det meddelandet i dag för i garaget så klev jag i skit, och det var inte hundskit. Någon idiot hade bajsat i garaget, jag blev äcklad men inte förbannad (ovanligt va). Upptäckte också att jag inte har fått lön den här månaden heller, och jag blev inte färbannad då heller.
Tur att man fick så glad nyhet i dag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar