torsdag 15 augusti 2013

Dagis efter "sommarlov".

I måndag så började Cornelia på dagiset igen efter sex veckor uppehåll. Så hon har längtat, varje gång vi gick förbi dagiset så tittade hon in för att se vad de barn som var kvar gjorde. Och hon ropade även på hennes vän när vi passerade. 

Varje morgon har hon nu hämtat skorna en timme innan vi ska gå till dagis. Det blir en lång omväg för oss för att vi ska komma till dagis i rätt tid. Kort sagt så ÄLSKAR hon sitt dagis.

I dag så berättade en av fröknarna vilket temperament min dotter har, min dotter med temperament? Det var inget nytt, barnmorskan sa redan runt 6-8 månaders kontrollen att det var en flicka som visste vad hon ville.
Kan det vara så att min dotter har börjar att bestämma över de äldre barnen nu?



Förlåt, jag vet att det heter förskola men jag tillhör den gamla skolan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar