tisdag 8 april 2014

Den känslan!

Känslan av att vara så försvarslös har jag aldrig varit med om, och hoppas att jag aldrig kommer vara med om igen. 
Jag har blivit rånad förr men då har jag varit själv.
Nu hoppa det in en i firma bilen bakom brukaren och begärde pengar. Den känslan till försvarslöshet går inte att beskriva. 
Som personlig assistent är det min skyldighet och plikt att försvara brukaren. Och det fanns inte en jävla chans att jag kunde göra det.
De hängde till och med till Statoil för att jag skulle ta ut pengar åt dem. De var en bil med folk efter som tillhörde den här killen.
Lyckades övertala dem att 250 kr är allt de får. 

De försökte sälja guld först och när jag sa nej så blev de allvarliga.

Allt man kunde tänka på var hur fan jag skulle skydda brukaren som är rullstolsburen. Det var bara att vara lugn och vara dem till lags så gott man kunde.

Den här ringen lämna de i bilen. Den jävla ringen kostade mig 250kr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar